Thursday, February 23, 2012


hohohoho.....updating my blog lorh....hahahahaha...nh pic baru yg the latest matest from me....ni la kengkawan sye.....dr tepi kanan bahu korunk....nadz....ain....dayah....dan last but not in the list....hahahaha...ILI NADIRAH....yeah!!! thats me baby...

for u'r info...act. nh pic kitorunk kat angsana....melepak kat sana...cari si jangtung haty baru...hahahaha...not including me ok...hahaha.....

having fun ngn my baby gegurl sume...shiyok woooo.....ala bile lg kan...this is our last sem...jd nk hang out together gether sampai lbam2....boleh ke??? BOLEH la...dowg nh spoting....

heeee.....ape nta la yg aku mere pek nh....owh ye x ye kan....
dlm pic nh gak...aku nk bgtau yg aku da potong rambut...mcm laki sudah aku nh....tapi bez wooo...kepala aku pown ringan....

heeee....saje nk tuka pesyen rambut...asik panjang je kan....heee....anyway klu ske like la bnyk2 ok...nak like, like kat fb aku tau...heee....ok la...enough with my merepeking...so thats all from me..love u all till death...muahx....

No comments:

Post a Comment