Friday, November 4, 2011

CERITA aku...

Cerita aku....
aku hairan lah...tapi aku x suka befikir sebenarnye..tapi aku hairan..and aku tepakse gak befikir...
kadang2..ape agk nye yang korang fikir kan..bile korang buat sesuatu...??contoh nye..bile korang shooping..ade x korang fikir kan..knp korang shooping..??erm...
Intention aku sebenar nye...aku pown sendiri x tau knp kadang2 aku bole buat bende yang bodo...
sedangkan aku tau bende tu salah...pada aku..sebab musabab nye aku buat becoz..aku ase aku epy bile aku buat bende2 bodoh nh...kadang2 aku mnyesal gak...tapi penyesalan tuh kejap je...hmmm...


Penah x korang fikir kan ape kesan burok bile korang da buat bende2 yang mengarut nh..???aku fikir jugak tapi...aku buat jugak..tula die manusia sebenar nye...die akn rase mnyesal sekejap je...tapi again die akn buat blk bende yang sama...ape sebab nye die buat blk kesilapan die tuh...HANYA DIE JE YANG TAU...


Pada aku klu kite nh ade masalah atau ade ape je yang menimpa hidop kite..klu kite nk wat satu pekara tuh kite kne fikir kan kesan baik + burok nye skali...tapi selalu nye pe yang aku buat tuh akn mesti la end up dgn bende yang burok...HAHAHA...bodoh je...tapi x pe..yang penting ape je yang kite buat tuh...jgn sesekali libat kan our beloved family..AYAH + IBU..becoz...bia la sejahat mn pown kite nh..jage la name baik keluarga kite sendiri...


Aku rase...tuh je la ape yang aku fikir yang aku nk kongsi kan ngn sesape je yang sudi nk bace blogs aku nh...
well just chill and think the bez before do something...



                                                                                                                                    LOVE by DYRA

No comments:

Post a Comment